В Париж корейците разкриха петврат хечбек, който ще замени модела Getz в началото на 2009 година. Дизайнът на автомобила е дело на специалисти от Рюселсхайм.
i20 разполага с удължено междуосно разстояние, което обещава широко вътрешно пространство. Сред задвижващите агрегати попадат 1,2 (78 к. с.), 1,4 (100 к. с.) и 1,6-литрови бензинови машини (126 к. с.), както и четири дизела (75, 90, 115 и 128 к. с.).В Париж бе представена и екологична линия, носеща обозначението i-blue. Нейните показатели ще са 1.4 CRDi с производителност от 90 к. с. и 220 Нм максимален въртящ момент. Стандартната 5-степенна трансмисия ще бъде заменена с шестстепенна, а клиренсът ще бъде скъсен с 15 милиметра. Очакват се още: незначителни изменения на каросерията в името на по-добрата аеродинамика; монтирането на гуми с по-ниско съпротивление на търкаляне, както и специално масло за мотора.
Целта на корейските конструктори е да понижат средния разход до 3,75 литра дизел и 99 грама CO2 на км. Икономичната версия на i20 ще навлезе в европейския пазар в средата на 2009 година.
Батето
Никак не прилича на Опел Корса и Астра, нито пък страничната извивка е крадена 1:1 от новата Ланча Делта, чудесен дизайн са направили момчетата от Хюндай, браво на тях, пак са надминали себе си :-D :-D :-D :-D :-D :-D