Окачването и спирачната система на новия модел би трябвало да бъдат адаптирани спрямо по-голямата мощност
Hyundai бележи своите сполучливи модели с наставката "N". Първият автомобил от тази поредица, която включва също и спортни модели, ще бъде i30.
Hyundai i30 е първият модел от дивизията N
Нашите фотографи на прототипи уловиха в обектива си топ модела по време на тестовия пробег на пистата в Нюрбургринг. Hyundai i30 N има дискретен камуфлаж, единствено предната част е маскирана.
В сравнение със серийния модел под камуфлажа се крие доста добре оформена предна престилка. Окачването и спирачната система на новия Hyundai 30N също би трябвало да бъдат адаптирани спрямо по-голямата мощност. На снимките на прототипа се открояват червени спирачни апарати и перфорирани дискове.
Hyundai i30 N с повече от 220 к.с.?
Мощността? Тук само може да се спекулира, турбо четирицилиндровия с 1,6- литровия работен обем генерира над 186 конски сили в сегашния топ модел. За да има право на глас съгласно правилника на потентните компактни модели, мощността ще трябва да бъде най-малко в диапазона между 220 и 250 к.с.