Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai i30 N Performance става по-мощен

25.09.2020 11:51

Преработеният “горещ” хечбек ще се появи в продажба в Европа едва в началото на 2021 г.

Обновеният хотхеч Hyundai i30 N, както беше обявено, за първи път получава осемстепенна роботизирана трансмисия с два мокри съединителя, наречен N DCT. Важните промени в техническата част на "горещия" Hyundai не свършват дотук. В крайна сметка топ версията става по-мощна. Ако на обикновения i30 N четирицилиндровият турбо двигател Theta 2.0 T-GDI генерира същите 250 к.с. и 353 Нм както при недороботения автомобил с пет врати, тогава при версията с пакета Performance мощността е увеличена до 280 к.с. (+5 к.с. към предишната мощност ) и до 392 Нм(+39 Нм).

Снимките са с хечбека, но от компанията казват, че i30 N, както и преди, ще бъде произвеждан с каросерия под формата на фастбек. Това означава, че последния го очакват същите основни нови елементи.

Хечбекът i30 N има и двете брони, коренно преработени. И по примера на обичайния i30, актуализиран през февруари, “горещият” хечбек получава нови светлини и мигачи. Отделно компанията уточнява : дизайнът на задната част на i30 Fastback N с пет врати не е променен.

Оригиналният Hyundai i30 N, както и преди, е оборудван само с шестстепенна механична трансмсия, но във версията i30 N Performance се появява избор на скоростна кутия: клиентът може  да поръча механична или роботизирана N DCT. Максималната скорост и на трите модификации, както и преди, е непроменена и фиксирана на 250 км/ч. Новото "въоръжение" на Спектакъла му позволи да стане по-бързо при ускоряване от нула до сто с 0,2 сек (сега 5,9 сек). Рабтизираната кутия също позволява смяна на предавките ръчно, като се използва селектор на превключвателите на тунела или пера на волана.

Други акценти на версията i30 N DCT са новите функции N Grin Shift, N Power Shift и N Track Sense Shift. Първият, при натискане на бутона NGS на десната спица на волана, увеличава налягането на усилване за 20 сек, позволявайки най-интензивното ускоряване . Вторият, при натискане на педала на газта с повече от 90%, отлага превключването нагоре за по-интензивно сцепление. Третият автоматично открива условия, подходящи за динамично шофиране, и оптимизира смяната на предавките за бързо завиване.

За първи път в i30 N се предлагат седалки N Light Seats в алкантара и кожа, със светещо лого N на облегалката. Те са и с 2,2 кг по-леки от стандартните седалки i30 N. Седалките и интериорът във версията N са подчертани с шевове Performance Blue, а нови за тази година са акцентите Performance Blue върху предпазните колани.

Специалните функции допълват възможностите за адаптация на превключвателя за режимите N Grin Control с пет програми (Eco, Normal, Sport, N и N Custom), засягащи работата на кормилното управление, двигателя, изпускателната система, окачването, системата за стабилизация, диференциал с ограничено приплъзване с електронно управления N Corner Carving (това е версията в изпълнение Performance). В същото време феновете на пистата ще оценят актуализирания интерфейс на системата Performance Driving Data, която проследява уменията на водача и помага за тяхното подобряване.

Обновяването обогатява възможностите на пакета за безопасност Hyundai SmartSense. И така, системата за автоматично спиране знае да реагира на пешеходци, автоматичното движение в лентата вече не само избягва пресичане на маркировката, но поддържа автомобила в центъра на лентата, а хечбекът с трансмисия N DCT, освен това, може да предотвратява сблъсъци при смяна на лентата (система Blind-Spot Collision-Avoidance Assis е опция) чрез активиране на спирачките и също така избягване на произшествие при излизане от паркинга в обратна посока, не само предупреждение за кръстосано движение, но и независимо натискане на спирачките.

Оригиналният i30 N се предлага с 18-инчови джанти с гуми Michelin Pilot Super Sport, докато версията i30 N Performance се предлага с нови 19-инчови ковани джанти със сатенено покритие, които са с 14,4 кг по-леки от предишните алуминиеви джанти с 19 инча. ... Ефективните гуми са Pirelli P-Zero.

Подобрена информационно-развлекателна система с 10,25-инчов екран, интерфейси Apple CarPlay и Android Auto и комуникационен модул Bluelink с достъп до редица нови услуги, като информация за паркиране в реално време или навигация от последната миля, са опции. Преработеният “горещ” хечбек ще се появи в продажба в Европа едва в началото на 2021 г., докато компанията уточнява, че времето за навлизане на определени пазари може да се различава.

Коментари
comments powered by Disqus