Предполага се, че турбо двигателят Theta 2,0 T-GDI ще запази същата мощност
През февруари дебютира обновеното семейство Hyundai i30. В допълнение към промените в екстериора и интериора, гамата е разширена с три версии с 48-волтов стартер-генератор. Дали „горещият “ Hyundai i30 N с пет врати ще получи такъв електрически придатък след планираното обновяване? Засега корейците говорят само за една сериозна техническа актуализация. i30 N ще получи модификация с два педала. И ще получи осемстепенна робтизирана тронсмисия с два мокри съединителя. Все още нито един Hyundai в Европа не е оборудван с такава кутия, въпреки че същата е монтирана на Hyundai Veloster N.
Предполага се, че четирицилиндровият турбо двигател Theta 2,0 T-GDI ще запази същата мощност . Сега агрегатът генерира 250 к.с. срещу доплащани и 353 Нм, а с пакета Performance - 275 к.с. при същия въртящ момент.
Все още няма изображения на интериора на модернизирания i30 N, но по аналогия с обичайния спортният хечбек ще получи седеминчово цифрово табло и мултимедийна система с централен дисплей, увеличен до 10,25 инча.
И, съдейки по официалните изображения, обновеният Hyundai i30 N ще получи ретуширана LED оптика, по-голяма радиаторна решетка, доработени брони (с увеличени въздухозаборници отпред и различен дифузор отзад), както и накрайници на изпускатерлната система с по-голям диаметър. И като опция на купувачите ще бъдат предложени нови ковани 19-инчови джанти, спестяващи общо 14 кг. Феновете на Track days ще го оценят. Корейците ще разкажат останалите подробности в близко бъдеще.