Все още няма официални данни за промените в задвижването на популярния хечбек
Нова серия от снимки на обновения хечбек Hyundai i30 разкрива няколко нови детайли. За първи път фотошпионите погледнаха в салона. Намерена е доработена мултимедийна система с една въртящ се бутон а в центъра (вместо два в краищата) и увеличен дисплей. Променено е арматурното табло. Аналоговият тахометър е сведен до полумесец и е преместен по-близо до левия край, за да освободи повече място за цифровия блок в центъра на арматурното табло.
Един бърз поглед показва, че интериорът е почти същият като предшественика си. Но все пак има разлика.
Вечерните кадри ясно показват светлините. Извитите триъгълници в радиаторната решеткаа напомнят за новия Tucson и малко за Nexo.
Все още няма официални данни за промените в задвижването на хечбека i30. Вероятната промяна: версия с хибридна задвижваща система, идентична с Kia XCeed / Ceed SW Plug-in Hybrid (атмосферен 1,6, електродвигател, сумарна мощност 141 к.с., само на ток 60 км без стартиране на двигателя). Преди това изплува информация, че компанията обмисля възможността да създаде изцяло електрически i30. В този случай той трябва да се сравнява с Kona Electric, който с малки външни размери успява да носи голяма батерия (64 кВтч). Между другото, кросоувърът Hyundai Kona Electric наскоро постави необичаен рекорд на Гинес: изкачи прохода Савула (5731 м) в Тибет (Китай). Това е най-високата точка над морското равнище, до която е достигнал електрически автомобил.