Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai ix35: Европейски съюз

08.09.2009 15:06 2
2
2571858165

Hyundai публикува подробните технически характеристики за ix35, гарнирани с няколко нови снимки на предназначения за Европа модел.

Миналия месец Hyundai представи новия Tucson в Кореа, но официалната премиера на модела, който в Европа ще носи името ix35, е предвидена за автомобилния салон във Франкфурт. Продажбите на стария континент ще започнат през първата половина на 2010 г.

Първоначално ix35 ще разполага с двулитров бензин (166 к. с.) и дизел със същия работен обем, но в два варианта – базовия със 136 к. с. и по-мощната версия, която генерира 184. Последната ще се предлага във вариант с двойно предаване.

През ноември 2010 г. ix35 ще получи 1,6-литровият GDI, чиито максимална мощност и въртящ момент достигат съответно 140 к. с. и 167 Нм при вредни емисии CO2 от 158 грама за километър пробег. При положение, че моделът е оборудван със системата старт/стоп на Hyundai (ISG), емисиите CO2 са ограничени на 149 грама. Другата новост ще бъде 1,7-литровият дизел, който генерира 115 к. с. и 255 Нм срещу 149 грама CO2 за километър пробег във версията с един двигателен мост и ISG.

Стандартно ix35 ще бъде оборудван с шестстепенна механична скоростна кутия, като дизелът със 184 к. с. може да бъде поръчан и с аналогичния автоматик. В зависимост от пазара, новият модел на Hyundai ще предлага различен избор от модели с двойно предаване.

Междуосието на ix35 е 2640 мм, което е с 10 мм повече от това на предшественика Tucson, като новият модел е пораснал също на дължина (4410 мм) и широчина (1820 мм). За сметка на това корейският производител е свалил допълнително центъра на тежестта благодарение на по-ниското с 20 мм купе, което поне според официалния пресрилийз не се отразява върху пространството в салона.

Предното окачване на ix35 е тип MacPherson, а задното е многозвенно. За отличното поведение на пътя или по-скоро извън него се грижат още асистентът за потегляне при наклон и за спиране при спускане. 16-цоловите колела са „обути“ в гуми с ниско съпротивление при търкаляне.

В интериора впечатление правят 3,5-инчовият екран, комбиниран с камера за обратно виждане, безключовото запалване и светлинният индикатор „ECO“ между скоростомера и оборотомера, който показва оптималния момент за смяна на предавките.

Европейската версия на модела ще се произвежда в Жилина, Словакия, като поточната линия ще стартира в началото на 2010 г.

Коментари

Игорь
Россия поздравляет Болгарию и желает Вам иметь такой завод как в Словакии

аз
тия имат много яки двигатели

comments powered by Disqus