Най-добри резултати за първото тримисечие според най-новите данни за отрасъла
Според новите данни на Европейската асоциация на производителите на автомобили - ACEA, регистрацията на автомобили Hyundai в Европа достигна нов връх през първото тримесечие на тази година. Със 126 519 регистрации в региона компанията постигна ръст от 5,5% в сравнение със същия тримесечен период на 2015 г., който беше предишният най-добър за първото тримесечие.
След неговия рекорден старт моделът All-New Tucson продължава да бъде най-продаваният модел на марката в Европа. Успешният компактен SUV се очаква да поддържа силното си представяне, след като току-що беше подобрен чрез въвеждането на нов 1.7-литров дизелов двигател с 141 к.с., седемстепенна скоростна кутия с двоен съединител, предлагайки по-голям избор за клиентите.
Също така в основата на европейската продуктова гама, New i30 е другият модел, който ще има по-нататъшен ръст, ползвайки се от нов дизайн, нови двигатели и нови функции, след промяна на фейслифта миналата година.
Като цяло 80% от гамата модели на Hyundai беше освежена или подменена през 2015 г., с което тя стана по-привлекателна за клиентите.
В бъдеще ще има още нови продукти, които ще помогнат за поддържане на положителния импулс за марката. Сред тях моделите Santa Fe и Grand Santa Fe са подобрени по отношение на стайлинг, безопасност и технология. И New i20 Active наскоро излезе на пазара, разширявайки семейството модели кросоувър и SUV, в отговор на тенденцията търсене на такива лайфстайл автомобили.
През втората половина на тази година звезда на Автомобилното изложение в Женева ще стане най-новият модел, който ще въведе Hyundai Motor в нов сегмент: All-New IONIQ. Това е първият автомобил в света, който се предлага с три електрифицирани задвижващи системи: хибридна, електрическа и плъгин хибридна. Въвеждането му отличава Hyundai Motor като единственият автомобилен производител, който предлага четири електрически решения, включително и водородна горивна клетка.
Томас A. Шмид, главен оперативен директор на Hyundai Motor Europe, заяви: "Благодарение на нашата млада продуктова линия и увеличаване на присъствието в нови сегменти, рекорден брой клиенти отново избраха автомобилите Hyundai. Очакваме нарастващото търсене на нашите модели да продължи, тъй като ние ще представим допълнителни нови автомобили и нови технологии през следващите месеци”.