Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Motor откри серия от иновативни групови дискусии

08.07.2015 09:43

Клиенти и известни личности се присъединяват към събитието на компанията - Human Library Event в Сеул

•    Иновативната групова дискусия се проведе в флагманския шоурум Hyundai Motorstudio Seoul
•    Събитието има за цел да обмени опит, знания, идеи и ценности с клиентите на Hyundai

Hyundai Motor проведе първото от серия иновативни групови дискусии Human Library за клиенти и местни известни личности в Сеул, Корея. Събитието се състоя във флагманския шоурум на компанията Hyundai Motorstudio в столицата. Отвореният форум ще се провежда в последния петък на всеки месец и има за цел да изследва знанието, опита, идеите и ценностите като част от програма за подобряване на брандовата комуникация с клиентите на Hyundai.

Първата среща се проведе на 26 юни с 30 клиенти на Hyundai и почитатели на бранда, към които се присъединиха известни личности и представители на медиите, за да обсъдят широк диапазон от теми, сред които автомобили и храни. Ким Пунг, който създава интернет комикси и е аматьор готвач, води дискусията в шоурума, посетен от 150 000 души от отварянето му през май миналата година. Корейският художник Кими Хиун Йунг и музикантът Шийн ще се появят на срещите в следващите месеци.

Концепцията за Human Library е създадена от датчанина Рони Абергел, за да стимулира диалога между хората на различна възраст и произход. Hyundai Motor използва платформата Human Library като средство да се обърне към клиентите си по нов начин.

Изпълнителният вицепрезидент на Hyundai Motor Уон Хонг Чо споделя: “Винаги наш приоритет ще бъде да предложим най-доброто обслужване за клиентите ни. Human Library е още една важна стъпка в обогатяването и разширяването на връзката ни с нашите клиенти“.

Сред най-новите проекти на Hyundai в шоурума Motorstudio Seoul е Ensemble, стартирал по-рано този месец и продължаващ до септември. Той представлява артинсталация на вътрешните елементи в Hyundai Genesis Coupe.
През януари в Москва бе отворен и Hyundai Motorstudio Moscow, позволяващ на руските клиенти да усетят автомобилите и бранда в същата дълбочина.

Коментари
comments powered by Disqus