Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Motor представи нов GDI двигател за хибриди

29.10.2015 09:54

Южнокорейската компания разкри и 8-степенна автоматична скоростна кутия за предно предаване

Hyundai Motor представи две нововъведения по време на годишната конференция International Powertrain. Към фамилията двигатели Kappa се присъединява нов 1,6-литров GDI двигател и 8-степенна автоматична скоростна кутия за предно задвижване.

Kappa 1,6-литров GDI двигател

Новият 1,6-литров GDI двигател Kappa е предназначен да осигури повече енергия, ефективност и мощност, като в същото време намали емисиите на CO2  в хибридния (HEV) и плъг-ин (PHEV) сегмент. Агрегатът ще се предлага на пазара от началото на 2016 г. и е първият на компанията, който комбинира действието на цикъла Аткинсън с охлаждаща рециркулация на отработените газове (EGR) и дълъг ход на буталото за максимизиране на топлинната ефективност.

Цикълът Аткинсън намалява загубата при сгъстяването на горивната смес с по-късен момент на всмукване, докато в същото време подобрява икономията на гориво чрез повишаване на разширяването.
В този процес всмукателният клапан (OCV), интегриран със системата за вариативни фази на гориворазпределяне (CVVT) оперира с цел на улесни потока на масло. Също така фазите на CVVT са увеличени за по-бърза реакция на CVVT.
Системата EGR, която използва двигателя, помага за рециркулиране на газовете обратно в цилиндъра и изгарянето им отново. Новият Kappa HEV двигател осигурява 3% подобрение на горивната икономия през 3 фази: потокът от газовете осигурява 20% EGR ниво, охлаждането на EGR допринася за охлаждаща ефективност на стойност 98% и еднофазовият клапан на EGR води до 56,9 милисекунди време за реакция. Специално проектираният всмукателен порт увеличава потока газове EGR, за да позволят по-бързо горене и помагане на икономията и мощността.
Също така икономията на гориво се подпомага допълнително от разделянето на температурите за охлаждане на термостата на цилиндровия блок (105℃) и главата (88℃), с което се намалява триенето и почукванията, позволявайки по-висока температура в блока. Цилиндровият блок се нагрява по-бързо за по-малко триене и по-ефективно, докато цилиндровата глава оперира при по-ниска температура, за да подпомага тенденцията за получаване на почуквания. Оттам идва и по-добра горивна икономия.
Новият двигател също така разполага с шест лазерно пробити дупки за GDI инжекторите - система за подаване на гориво при високо налягане от максимум 200 бара, която осигурява чисто горене, подобрена икономия на гориво и намалени емисии.

Интегрирането на технологиите постига подобрена топлинна ефективност от 30% (спрямо на всеки стандартен двигател) до 40% и осигурява конкурентна динамика. Новият двигател има 105 к.с. и 147 Нм, като е готов за бъдещи хибридни модели.

Нова 8-степенна автоматична трансмисия за предно предаване

Новата 8-степенна автоматична скоростна кутия за предно предаване има подобрена икономия на гориво с внушителните 7,3% в сравнение със съществуващата 6-степенна автоматична скоростна кутия. В допълнение има по-добра управляемост и по-добро разгръщане. Тя ще се предлага с Lambda, Theta турбо GDI и R фамилии двигатели, насочени към големи и луксозни автомобилни сегменти.

Новата трансмисия се базира на уникална структура и допълнителен съединител към 6-степенната автоматична скоростна кутия на Hyundai Motor. Чрез увеличаване на предавките е подобрена динамиката и ускорението при ниски предавки, също така икономия на гориво и NVH при висока предавка. Въпреки всички тези подобрения теглото също е намалено с 3,5 кг спрямо 6-степенната автоматична трансмисия.

Други оптимизирани части включват повторно проектиране на маслената помпа. Този неделим компонент може да намали мощността на повечето автомобилни трансмисии, поради което компанията е подобрила ефективността на 8-степенната автоматична трансмисия чрез оптимизиране на зъбите и намаляване размера на зъбните колела.

Трансмисията има многодисков конвертор на въртящия момент, който намалява горивната икономия и подобрява управлението. Отделната система има 4-дисков съединител с амортисьор вместо еднодисков, който позволява по-бърза работа.
Новата трансмисия има 3-жилен подход за намаляване на триенето и увеличаване на пробега. Нарязването на дисковете на съединителя е специално оптимизирано за ниско съпротивление. Накрая зоната на сачмените лагери е намалена, за да се увеличи ефективността.

Коментари
comments powered by Disqus