Световната криза нанася удар след удар върху лицето на автомобилната индустрия, но Hyundai ще атакува пазара с цял куп нови модели в близките няколко години.
Първата фаза от продуктовата офанзива на корейския производител е серийната версия на представения в Женева по-рано тази година ix-ONIC. Компактният SUV ix35 ще бъде оборудван с 1,6-литров двигател с принудително пълнене, който ще генерира максимална мощност от 140 к. с. при 149 г./км CO2 емисии.По-късно през 2010 г. Hyundai ще представи два минивана, базирани на i20 и i30. Подробности около двата модела не се съобщават, но петместният миниван i20 ще бъде дълъг 4,10 м, широк 1,77 м и висок 1,60 м. Габаритите на седеместният i30 са 4,48 м дължина, 1,80 м широчина и 1,61 м височина.
През 2011 г. ще дебютира напълно новият i40, който според първоначалните предположения ще бъде базиран на Genus Concept. Автомобилът ще бъде пряк конкурент на Volkswagen Passat и Opel Insignia и ще се предлага във версиите седан и комби. От корейския производител ще заложат на широка гама високоефективни двигатели от ново поколение.
Офанзивата на Hyundai ще завърши със сериен модел, базиран на Veloster Concept. Конфигурацията на вратите при новия автомобил ще бъде сходна с тази на Mini Clubman (една от страната на шофьора, две отдясно и една отзад). Очаква се под капака на серийния Veloster Concept да работи 1,6-литров турбоагрегат със 140 к. с., като и двулитров аналог със 172 „коня“.