Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai обявява край на производството на първата серия IONIQ

06.06.2022 12:28
Hyundai обявява край на производството на първата серия IONIQ

Производството на оригиналния Hyundai IONIQ ще приключи през юли 2022 г. в завода на компанията в Улсан

През юли 2022 г. производството на оригиналния Hyundai IONIQ ще приключи в завода на компанията в Улсан в Южна Корея. Последният IONIQ, който слезе от производствената линия, ще отбележи края на важна глава в най-новата история на Hyundai. Когато моделът беше пуснат на пазара през 2016 г., той стана първият автомобил в света с три електрифицирани задвижващи агрегата: Hybrid, Plug-in Hybrid и Electric.

Прекратяването производството на IONIQ в световен мащаб представлява дълго планирано решение от Hyundai да
отговори на променящите се потребителски изисквания в автомобилния сектор. IONIQ обаче ще остане истински новатор, който разтърси индустрията и постави пътя към историята на успеха, в която се превърна днес гамата IONIQ EV.

Иновативното и пионерско наследство на IONIQ

Вдъхновен от концепцията i-oniq, IONIQ създаде иновативно и пионерско наследство. i-oniq дебютира на автомобилното изложение в Женева през 2012 г. и послужи като прародител на IONIQ. Неговият флуиден и скулптурен дизайн по-късно е отразен от серийния модел IONIQ. При стартирането си през 2016 г., IONIQ беше възхваляван за своя дизайн, който функционираше не само, за да го отличава на пътя, но и да осигури аеродинамични характеристики, основавайки се на
ранните разработки на Hyundai в областта на електромобилността. Гладките линии и плавната форма дадоха на IONIQ водещата тогава стойност на въздушно съпротивление (Cd) в класа от 0,24, намалявайки съпротивлението и подобрявайки горивната ефективност.

IONIQ беше не само пионер в адаптирането на езика на дизайна на флуидни скулптури на Hyundai, но и във връзка с техническите му аспекти. IONIQ беше първият в света автомобил, проектиран от самото начало за три електрифицирани задвижващи агрегата, с налични hybrid, plug-in hybrid и electric. Изключителната ефективност на IONIQ проправи пътя за напредъка на Hyundai в електрифицираните модели и положи основите на марката IONIQ EV и други електрифицирани модели в цялата гама на Hyundai.

Коментари
comments powered by Disqus