Само през тази година корейците ще похарчат 10.5 млрд. долара за развойна дейност и строителство на заводи.
Корейският автомобилостроител Hyundai Motor и дъщерната му компания Kia Motors очакват почти да удвоят своя глобален пазарен дял до 2010 година, най-вече чрез значително увеличаване на производствения капацитет в Европа и Латинска Америка.
Двете корейски марки планират до две години делът им от световния пазар да надхвърли 9 процента - при 5.5 на сто в края на 2007 година. През 2010 капацитетът им трябва да нарастне до над 6 милиона автомобила годишно (от 5.3 млн. в момента).
Концернът Hyundai възнамерява да построи нови заводи в Русия и Бразилия в добавка към вече изградените в Китай и Индия. За последното тримесечие на тази година е планувано откриването на фабриката в Чехия, докато в началото на следващата трябва да отвори врати и цехът на Kia в американския щат Джорджия.
През 2007 година Hyundai и Kia продадоха общо 3.96 милиона автомобила, което ги изкачи една позиция нагоре в класацията на най-големите световни производители - от шеста на пета. Корейците потвърдиха намеренията си до края на годината да похарчат 11 трилиона вона (10.5 млрд. щ. долара) за изграждане на производствени мощности и развойна дейност.