Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai подготвя втори тим за догодина

10.12.2019 17:18
Hyundai подготвя втори тим за догодина

Брийн и Микелсен ще карат за корейците успоредно с титулярите

Hyundai ще участва с два отбора в Световния рали шампионат през новия сезон, ако Андреа Адамо постигне споразумение с Андреас Микелсен и Крейг Брийн. За последно корейците имаха Б тим във WRC през 2016 година. 

Въпреки слабата форма, в която се намира, и пропуснатите три старта в резултат на постоянните ротации в отбора, Андреас Микелсен завърши четвърти тази година и имаше съществена услуга за титлата на корейците в шампионата на производителите. Същевременно Крейг Брийн остави страхотни впечатления при дебюта си с i20 WRC във Финландия, което е причината Андреа Адамо да не иска да се разделя с тях.

Единственият възможен вариант това да се случи обаче включва появата на втори тим. В първия титуляри ще бъдат Тиери Нювил и От Танак, докато Дани Сордо и Себастиан Льоб ще си поделят третия автомобил, а в Б отбора ще участват Микелсен и Брийн.

„Работим съвместно с тях, с Крейг и с Андреас. И то много здраво, защото искаме да останат при нас”, коментира тим шефът на Hyundai.

„Както всички знаем, догодина в световния шампионат ще има по-малко WRC автомобили, ето защо трябва да намерим начин как да увеличим бройката им. Тази година видяхте, че това е възможно. Искам да продължим да откриваме подобни варианти.”

„Не знам как и кога това може да се случи, но най-важното е, че имам идея. А щом имаш идея, значи имаш и цел. И ние всички ще се борим, за да я постигнем.”

Ако планът на Адамо проработи, то Hyundai ще е абсолютен фаворит и за двете титли независимо от факта, че програмите на Микелсен и Брийн вероятно няма да покриват целия сезон. Toyota отново ще разчита на три автомобила, като компания на Ожие, Еванс и Рованпера в отделни стартове ще прави Такамото Катсута, докато M-Sport едва ли ще може да си позволи повече от двама титуляри.

Междувременно бившият пилот на Toyota Крис Мийк обяви, че напуска Световния рали шампионат и ще търси нови предизвикателства извън категорията.

Коментари
comments powered by Disqus