Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai показа новия i20 N Rally2

21.10.2020 11:33
Hyundai показа новия i20 N Rally2

Наследникът на i20 R5 ще бъде хомологиран следващото лято

Само през изминалия месец Hyundai Motorsport представи три състезателни автомобила, насочени предимно към частните клиенти. Elantra TCR допълва портфолиото на корейците в категорията на туристическите автомобили, електрическият Veloster N ETCR ще участва в новосформирания PURE ETCR шампионат, а i20 N Rally2 е наследник на успешния i20 R5.

Вторият рали автомобил на Hyundai в Rally2 категорията е напълно нов, като заимства от предшественика си единствено петстепенната трансмисия. Тестовете му ще започнат по-късно този месец, а хомологацията е планирана за следващото лято.

„Всяка зона от новия автомобил е подобрена спрямо оригинала благодарение на развойната дейност на нашите проектанти и инженери“, коментира Андреа Адамо, босът на Hyundai Motorsport.

„Целта ни оттук нататък е да започнем тестовете и да усъвършенстваме автомобила във всяко отношение, както като чиста динамика, така и в посока надеждност, но и гарантирайки тази управляемост, която ще позволи на всеки от нашите клиенти да постигне възможно най-добрите резултати още в дебютните състезания с i20 N Rally2 догодина. 

От Hyundai Motorsport неведнъж са заявявали намеренията си да работят активно с частни клиенти, като i20 N Rally2 е поредното доказателство за сериозните намерения на компанията. Напоследък обаче слуховете, че корейците ще прекратят заводската си програма в световния шампионат след края на 2021 или 2022, стават все по-активни.

Главната причина за това е въвеждането на хибридните задвижващи системи. За стандартното електрическото задвижване ще отговаря немската компания Compact Dynamics, която ще предоставя готовите модули на производителите в шампионата.

Коментари
comments powered by Disqus