Тиери Нювил, Хейдън Падън и Дани Сордо остават в отбора
Hyundai стана първият производител във WRC, публикувал официални фотографии на новия си автомобил. i20 WRC вече е базиран на купе версията на серийния продукт и се отличава съществено спрямо своя предшественик заради новия правилник.
Агресивната аеродинамика е първото, което прави впечатление при i20 WRC 2017. Сплитерът отпред е нараснал значително, двата дефлектора на всяка страна на предната броня преминават в широките калници, двукомпонентното задно крило буквално закрива цялото стъкло, а дифузорът допълва цялостната картина с масивното си присъствие.
Мащабни промени има и в техниката, като по-големият рестриктор на турбото ще увеличи максималната мощност приблизително на 380 к.с. Централният диференциал вече е активен с електронен контрол, а минималното тегло е намалено с 25 килограма.
Промените по автомобила на Hyundai са съществени, но не и пилотската линия. Тиери Нювил, Хейдън Падън и Дани Сордо остават в отбора, като и тримата имат договори до края на 2018-а. Дебютът им с новия i20 WRC ще бъде на рали „Монте Карло” догодина, което стартира на 20 януари.