Корейците гарантират обратно изкупуване на автомобила при загуба на работата или фалит на клиента.
Катастрофалното свиване на американския автомобилен пазар вече принуждава производителите да предлагат безпрецедентни екстри на оредяващите клиенти. Корейският гигант Hyundai обяви в началото на 2009 уникална оферта, според която всеки, купил автомобил от компанията и впоследствие загубил работата си, ще може да върне безпрепятствено машината. Вноските по лизинга му ще останат за сметка на Hyundai, като това няма да се отрази негативно върху кредитния му рейтинг.Данните за щатския пазар през декември показаха 36 на сто спад в продажбите спрямо предната година. Същевременно статистиката отчита и най-големия в новата история размер на предлаганите от дилърите отстъпки - 2902 долара на кола. Анализатори обаче напомнят, че подобни отстъпки, макар и да увеличават продажбите, имат дългосрочен негативен ефект, намалявайки пазарната стойност на автомобила и уронвайки престижа на марката. Най-често подобни кампании са последвани от спад в продажбите, който пазарните експерти наричат "разплатата".
Сегашното положение на Hyundai е показателно за цялостния срив на автомобилната индустрия в Северна Америка. Заводът на корейците в Алабама произвежда над 17 000 автомобила месечно (от моделите Sonata и Santa Fe). През декември компанията продаде едва 12 900 машини, отчитайки 48 на сто спад в търсенето.