Застраховка, поддръжка, пътен данък, ремонти и пътна помощ са включени в таксата
Hyundai пусна абонаментна услуга за своите електрифицирани модели, която според нея покрива всички разходи за автомобилите.
Наречена Mocean, тя включва в цената на абонамента застраховка, поддръжка, пътни такси, ремонти и пътна помощ в една месечна такса. Договорите са с продължителност от три до 24 месеца и започват от 339 паунда на месец.
Услугата ще бъде пусната в Greater London този месец, преди да бъде разпространена в други градове във Великобритания по -късно тази година.
Може да бъде избран всеки от хибридни, плъгин хибридни и напълно електрически модели на Hyundai.
Клиентите могат да сменят автомобилите си с различен модел на всеки шест месеца или да анулират абонамента си само с едномесечен период на предизвестие.
„Ние сме развълнувани да пуснем Mocean тук във Великобритания, което ни дава възможност да представим гамата от модерни електрифицирани автомобили на Hyundai до изцяло нов тип клиенти“, каза шефът на Hyundai UK Ашли Андрю.
„За тези, които искат простотата на едно месечно плащане и гъвкавостта на едномесечен период на анулиране, услугата Mocean я предлага . За нас тази нова иновация бележи началото на пътуване от автомобилния производител до доставчика на услуги за мобилност. "
Клиентите могат да активират услугата изцяло онлайн, като избират своя модел и продължителността, за която искат да я използват, преди да им се даде възможност тя да им бъде доставена директно или да бъде взета от дилър.
Услугата ще допринесе за стратегическата пътна карта на Hyundai, в която корейският производител има за цел да се превърне в „доставчик на интелигентни решения за мобилност“ до 2025 г.