За пускането на пазара на новия кросоувър Hyundai Motor си сътрудничи с петима предприемачи
За пускането на пазара на изцяло новия Hyundai KONA брандът си сътрудничи с група преуспели и креативни хора, обединени в едно ключово отношение: всички те сами управляват живота си, не се страхуват да вземат смели решения и изразяват себе си чрез своя уникален стил и независим начин на живот.
Марина Хьорманседер (www.marinahoermanseder.com, www.instagram.com/marinahoermanseder) е австрийски моден дизайнер, който живее и работи в Берлин. Създавайки свой собствен лейбъл през 2013 г., Марина Хьорманседер представя първата си колекция през 2014 г. на Седмицата на модата (Mercedes-Benz Fashion Week) в Берлин. Оттогава насам тя продължава кариерата си със звезди като Лейди Гага и Риана, които носят нейни дизайнерски дрехи, вдъхновени от корсетите от 18-и век. „Да следваш мечтите си те приближава много повече до щастието, отколкото ако просто следваш правилата или очакванията на другите хора... Аз не следвам тенденции. Отивам там, където ме отведе моята креативност,“ казва дизайнерът и ментор на Fashion Council Germany.
Ян Блумквист (www.janblomqvist.com, www.facebook.com/blomqvist.music) e базиран в Берлин солов изпълнител и фронтмен, фокусиран върху електронна и клубна соул музика. С мечтателните си вокали и прости бийтове Ян Блумквист създава нов музикален стил, наречен “концертна техно музика”. Той започва да твори музика като дете, свирейки на китарата, дадена му от родителите му. Видеото в YouTube на концерта му на покрива на Weekend Club бележи преломния момент в живота му през 2012 г. „Бъдете търпеливи със себе си. Дайте си втори шанс и вярвайте в себе си. Отне ми 15 години да успея, беше наистина дълго пътуване, трябваше да съм търпелив, но бях толкова фокусиран върху правенето на музика, че просто нямах друг шанс,“ съветва музикантът.
Гала Гонзалес (www.amlul.com, www.instagram.com/galagonzalez) е испански моден блогър, DJ и дизайнер, базиран в Лондон. Тя стартира блога си “Amlul by Gala Gonzalez” през 2007 г. като първия испански моден блогър, развивайки бизнеса си в една област, която не съществува по онова време. Оттогава насам работи като модел в международни кампании за марки като H&M, Mango и Loewe и е представена във Vogue, Elle и Marie Claire. „(Красотата да мога да избера професията, която искам да работя през целия си живот, ми позволи да се развия по различен начин.) Каквото и да искаш да правиш, можеш наистина да го правиш. Не се задоволявай с това да бъдеш едно нещо, когато можеш да бъдеш милион неща,“ казва 31-годишната влиятелна личност.
Мариано Ди Вайо (www.mdvstyle.com, www.instagram.com/marianodivaio) е италиански моден блогър, дизайнер, актьор и автор. Блогът му “MDV Style”, публикуван за първи път през 2012 г., днес е един от най-популярните модни блогове в света. Освен че работи като модел с известни дизайнери като Роберто Кавали, Хюго Бос и Томи Хилфигър, Мариано Ди Вайо е стрийт стайл икона. „Може би най-важният урок е да се вслушваш във всеки и във всички предложения, които ти дават хората, и после да правиш каквото си искаш,“ препоръчва предприемачът.
Родена в Париж, Фреди Хeръл (www.freddieharrel.com, www.instagram.com/freddieharrel) е базиран в Лондон моден блогър, персонален стилист и консултант по личностно развитие. Тя стартира блога си преди четири години и като самоопределила се феминистка започва да води семинарите SHE Unleashed, за да покаже на жените как могат да съхранят чувството на обич към себе си, увереност и щастие. „Харесва ми идеята да мога да изразявам себе си и да изразявам различните личности, които живеят в мен, и тъй като те харесват различни неща, аз просто правя различни неща,“ обобщава философията си коучът по личностно развитие. „Не сравнявайте себе си с другите хора. Следвайки това, аз станах господар на живота си.“
Представянето на изцяло новия Hyundai KONA ще бъде придружено от тези смели, креативни личности, които заедно образуват Бандата на KONA. Със своите индивидуални и вдъхновяващи начини на живот, Бандата на KONA е съществена част от кампанията за пускането на пазара на първия субкомпактен SUV автомобил на Hyundai Motor под мотото: „Ти го управляваш. Ти го определяш.“
Изцяло новият KONA предлага на клиентите истинско SUV изживяване, включващо задвижване на четирите колела и прогресивен дизайн, който приема новата идентичност на дизайна на Hyundai Motor. С двойните предни фарове и широката стойка, той излъчва уверено и мощно присъствие на пътя.
С ДНК-то на истински SUV автомобил, прогресивен дизайн и първокласни характеристики, Hyundai Motor цели да привлече нови клиенти към бранда. Името на изцяло новия KONA произхожда от областта Кона на Големия остров Хавай и е четвъртият член на SUV семейството на бранда в Европа наред с Grand Santa Fe, Santa Fe и Tucson. Добавянето на изцяло новия KONA към гамата SUV автомобили на Hyundai Motor е важен крайъгълен камък в пътешествието на компанията към титлата азиатски автомобилен бранд номер едно в Европа до 2021 г.