Остават четири дни преди началото на изложението, компанията разкрива още проекти
От много години Hyundai се представя на тунинг шоуто SEMA в Лас Вегас с по няколко концепта едновременно. Остават четири дни преди началото на изложението и Hyundai разкрива още няколко автомобила, в допълнение към обявените по-рано Veloster Grappler и Veloster N Performance. Този път Kona и Veloster N Performance Package са преминали през тунинг. Резултатът са концептите Rockstar Performance Garage Kona Ultimate и Bisimoto VelosterRaptor N, създадени в сътрудничество с Rockstar Performance и Bisimoto Engineering.
Kona има компоненти на окачването от King, 16-инчови рали джанти от Motegi, 30-инчови гуми от Mickey Thompson, допълнителна светлина от Baja Design, чип-тунинг от Race Chip Race Chip, изпускателна система Magnaflow, система за повторно изтегляне на K&N, спирачни дискове и накладки от R1 Concepts и аудио системата Kicker, плюс нестандартни оцветяване и салон.
Тъй като все още няма Kona N, концептът се базира на най-мощната серийна версия Ultimate Turbo AWD, с 1.6 T-GDI бензинов двигател (177 к.с., 265 Нм).
„Горещият” хечбек Bisimoto VelosterRaptor N в официалното прессъобщение е наречен Type R Killer. За щастие той има с какво да се похвали с джанти Fifteen5252, окачване Eibach с понижено окачване, спирачки от Tarox, нов спойлер, фарове, пълни с Flyryde, бордова диагностика или композитни предни седалки.
Проектът VelosterRaptor N използва аксесоари и компоненти за вторичния пазар, които вече са налични или такива, които ще станат достъпни. Базовият четирицилиндров турбо 2,0 генерира 275 к.с. и 353 Нм. А с помощта усилията на Bisimoto той е форсиран до 320 к.с. Използвани са високоефективен въздухозаборник, турбокомпресор, интеркулер, изпускателна система и програма за управление. Моторът получава и нов пакет от газоразпределителни части, които осигуряват подобрено пълнене на цилиндъра поради въздействието на импулсни вълни при впръскването. В допълнение е инсталирана система за инжектиране на смес от вода и метанол. Мощността не е много впечатляваща, но авторите на концепта подчертават, че са се стремели да постигнат не само увеличаване на мощността, но и едновременно подобряване на горивната ефективност на двигателя.