i30 Fastback N с предно предаване получава 2,0-литров бензинов турбодвигател
Hyundai разсекрети "горещата" версия на най-бързия i30, който получава префикс N в наименованието. Публичният дебют на автомобила ще се състои на автомобилното изложение в Париж след броени дни.
I30 Fastback N е оборудван с 2,0-литров бензинов двигател с турбокомпресор. Агрегатът се предлага в две версии - 250 и 275 к.с. (с опционален пакет Performance). Моторът работи заедно с шестстепенна ръчна скоростна кутия.
До "сто" автомобилът може да ускори за 6,1 сек. Максималната скорост е 250 км/ч. Водачът има на разположение общо четири режима на управление: Eco, Normal, Sport, N и N Custom.
От стандартния модел, дебютирал миналото лято, N-модификацията се отличава с пренастроено окачване, усилени спирачни механизми и аеродинамичен пакет за каросерията. В частност, той включва странични прагове и заден дифузор с червена ивица.
Освен това спортният фастбек получава различна радиаторна решетка и двойни накрайници на изпускателната система. Клиентите могат да избират между 18- или 19-инчови джанти. Обемът на багажното отделение е 450 литра.
В Европа стандартният Hyundai i30 Fastback се предлага с бензинови и дизелови двигатели. Сред първите: бензинов трицилиндров турбодвигател с работен обем от един литър и мощност 120 к.с., както и 1,4-литров двигател с мощност 140 к.с. Първият се комбинира само с шестстепенна механична трансмисия, а по-мощният мотор е способен да работи със седемстепенна роботизирана предавателна кутия с два съединителя. Дизеловата гама е представена от 1,6-литрови двигатели с мощност 110 и 136 к.с. И двата агрегата могат да бъдат куплирани както с механична, така и с роботизирана трансмисия.