Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Santa Fe: Пътят на успеха

07.12.2018 09:29

Зад волана на новото издание на популярния SUV модел

Еволюцията на Hyundai Santa Fe може да се приеме за израз на еволюцията на марката. Стартирал като неособено впечатляващ автомобил със слаб дизелов мотор, днес той може да краси и луксозна къща. На пътя с дизела с 200 к.с.

Новият Hyundai Santa Fe е израз на стръмния път, който корейската компания изкачи през 17-те години, изминали от появата на първия модел с това име. Той въплъщава не само модерния стилистичен език на марката със сложни динамични форми и очарователни в своята изящност предни и задни композиции от LED светлини, но и невероятната еволюция на Hyundai по отношение на качеството. С дължината си от 4770 мм днес той достига съвсем други измерения, а тромавият дизел на VM Motori е отстъпил място на мощен модерен двигател на Hyundai. Santa Fe e значително нараснал дори спрямо предшественика си и разполага с по-голяма със 70 мм дължина и с по-дълго с 65 мм междуосие (което прави излишна по-голямата версия Grand Santa Fe). Всичко това води до значително нарастване на вътрешния обем, включително и на третия ред седалки. Въпреки този факт теглото е снижено с 20 кг благодарение на увеличения дял високоякостни стомани в структурата на каросерията. Santa Fe спокойно може да бъде приет за достойна конкуренция на модели на луксозни марки, свидетелство за което са изключително високото цялостно качество, прецизната изработка и оборудването за безопасност, подпомагане на водача и мултимедия.

2,2-литровият дизелов агрегат разполага с 200 к.с. и 440 Нм и е оборудван с напълно нова прецизна осемстепенна трансмисия. Системата за разпределение на въртящия момент, наречена HTRAC, е насочена най-вече към подобряване на поведението на пътя без претенции за преодоляване на тежка пресечена местност и предава тягата към колелата в пропорция, зависеща от избрания режим, с помощта на ламелен съединител – в комфортен режим например към задния мост се изпращат до 35 процента, а при спортен до 50 процентна от нея. Всичко това превръща Santa Fe е прекрасен автомобил за неравния градски терен, но предлага и комфорт за дълги пътувания при напълно приличен разход на гориво и напълно прилична цена от 93 870 лв. за описаната версия.

Текст: Георги Колев

Коментари
comments powered by Disqus