Компанията публикува тийзър за концептуален електрически автомобил, наречен 45 EV
Южнокорейската компания Hyundai публикува тийзър за концептуален електрически автомобил, наречен 45 EV, чийто екстериор е предназначен да стане препратка към първите автомобили на марката от 70-те години. Премиерата на новия модел ще се състои през септември на автомобилното изложение във Франкфурт.
Hyundai характеризира 45 EV като „символичен знак в дизайна на бъдещите електрически автомобили на марката“. В допълнение, концептуалният автомобил ще бъде призван да демонстрира развитието на Sensuous Sportiness, корпоративната стилистична тенденция - „емоционална спортност“.
Съдейки по единственото изображение досега, отличителният знак на Hyundai 45 EV ще бъде спойлер на покрива, както и специален LED панел, който може да показва различни съобщения.
По-рано беше съобщено, че до 2025 г. Hyundai Motor Group планира да пусне 44 „зелени“ модела, 23 от които ще получат изцяло електрическо задвижване. Междувременно тези автомобили могат да бъдат конфигурирани с помощта на специално приложение на мобилния толефон.
Новата система ще позволи на собственика да контролира и да прави промени в седемте основни работни характеристики на автомобила. Например, водачът ще може да увеличава максималния въртящ момент на агрегата, да регулира интензивността на ускоряването и спирането, да промяни нивото на възстановяване на енергията по време на спиране, както и да зададе стойността на максималната скорост.