Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Tucson N-Line: Код червено

07.08.2019 15:13

Зад волана на най-динамичната модификация в гамата на Hyundai Tucson

Появата на Hyundai i30 N несъмнено даде сериозен тласък за имиджа на корейския автомобилен производител. С този расов атлет, създаден на основата на компактния модел i30, Hyundai по категоричен начин показа на света, че има пълния потенциал да се подреди сред марките, създаващи пълнокръвни машини за спортно шофиране. Занапред гамата динамични автомобили от серията N ще се разширява. Големият интерес към предстоящите новости от спортното подразделение на Hyundai не е изненада предвид начина, по който Hyundai i30 N успя да се наложи над голяма част от своите най-именити съперници – включително в сравнителните тестове на auto motor und sport.

Нова спортна линия на оборудване

Hyundai съвсем навреме съумя как да извлече допълнителни дивиденти от нарастващата популярност на спортните си модели, решавайки да въведе нова серия от нива на оборудване с динамична насоченост за различни свои модели под името N-Line. Наскоро получихме възможността да се запознаем отблизо с Tucson N-Line, който се предлага на пазара с двата върхови за модела двигатели – двулитров дизел със 184 к.с. в комбинация с 48-волтова бордна мрежа и 1,6-литров бензинов турбомотор със 177 к.с., от който именно се задвижваше и изпробвания екземпляр. В ценово отношение версията N-Line е позиционирана доста хитро – нейната цена е абсолютно идентична с тази на върховото до момента изпълнение Premium. На практика в момента клиентът има избор между класическа луксозна модификация с пълен набор „екстри“ и вариант с по-спортна насоченост и по-ярко открояващи се стилистични акценти.

Ефектна визия

N-Line се отличава още от пръв поглед от стандартните си събратя по новата черна радиаторна решетка, променената предна престилка, специфичните LED дневни светлини в предната броня и 19-цоловите колела, лакирани в блестящо черно. Картината се допълва от черните разширения на калниците, черните корпуси на страничните огледала и спортните накрайници на изпускателната система, а при по-внимателно вглеждане се забелязва и по-мощната спирачна уредба.
В интериора откриваме спортни седалки с тапицерия от естествена кожа и алкантара, кожена облицовка на таблото, елегантни червени контрастни шевове, черен таван и поставени на ключови места емблеми N-Line. Иначе по отношение на вътрешния простор и функционалността моделът се представя на типичното за модела равнище. Висококласната аудиоуредба с марка Krell e част от стандартната екипировка.

На пътя

По отношение на пътното си представяне Tucson N-Line не се различава съществено от познатите вече версии на модела – промените се ограничават до по-динамичната настройка на кормилното управление, които според инженерите на компанията трябва да подобрят както праволинейното движение по магистрала, така и водимостта в завои, до по-отзивчивата реакция на двигателя при подаване на газ, и до по-стегнатото окачване. Малко по-динамичното усещане при шофиране е придружено от по-твърда возия. Иначе тандемът между 1,6-литровия турбоагрегат с директно впръскване и седемстепенната трансимисия с два съединителя демонстрира обичайния си добър темперамент, съчетан с приятни маниери на работа.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Hyundai

Коментари
comments powered by Disqus