Използването на хибридната схема води до намаляване на средния разход на гориво със 7%
Южнокорейската компания Hyundai представи нова модификация на рестилизирания Tucson. Моделът получи задвижваща система на базата на дизелов двигател, като използва технологията Mild Hybrid ("умерен хибрид").
И така, двулитровият дизелов двигател с мощност 186 к.с. работи съвместно с 12- киловатов (16 к.с.) компактен електромотор, действащ като стартер -генератор, който от своя страна се захранва от 48-волтова бордова система на базата на литиево-йонна батерия с капацитет 0,44 киловатчаса.
Всъдеходът има система за задвижване на четирите колела и се предлага както с шестстепенна ръчна трансмисия, така и с осемстепенна автоматична предавателна кутия. Автомобилният производител отбелязва, че използването на хибридната схема води до намаляване на средния разход на гориво със 7%.
Компанията също така разкри, че през пролетта на 2019 г. Tucson ще има 48-волтова версия с 1,6-литров дизелов двигател.
Актуализираният Hyundai Tucson бее представен през март на автомобилно изложение в Ню Йорк. От предшественика си новият модел се отличава, променената трапецовидна радиаторна решетка с по-остри ъгли, както и други предни светлини с L-образни светодиодни блокове на дневните светлини. Освен това и задните светлини са претърпели малка модернизация.
Най-значителните промени в салона са свързани с дисплея на информационния и развлекателния комплекс, който сега е поставен отгоре, инсталиран е отделно и не е интегриран в арматурния панел, както преди.
Двигателната гама е попълнена 2,4- литров атмосферен агрегат с мощност 183 к.с., който сменя четирицилиндровия турбо мотор със 177 к.с., работещ със седемстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя.