Компанията обяви глобална кампания поради трудности с услугата на фона на COVID-19
Hyundai обяви удължаване на гаранцията за повече от 1,21 млн. автомобила по целия свят, собствениците на които са срещнали трудности при посещение на услугата на фона на пандемията COVID-19. Това съобщава пресслужбата на автомобилния производител.
Програмата Hyundai CARE обхваща автомобили от 175 страни. Акцията се разширява и до автомобилите, чиято гаранция изтича от 30 март до 30 април 2020 г. Условията за безплатна поддръжка на автомобили са удължени до края на май 2020 г.
Hyundai не е единствената компания, която обяви специални промоции през периода на ограниченията на фона на борбата с коронавирус. Така Kia удължи гаранцията за всичките си автомобили, чийто гаранционен срок приключва между 1 април и 30 юни 2020 г.
Китайската компания Haval реши да разшири интервала на сервизно обслужване с 1000 км във връзка с въведения режим на самоизолация. Промоцията се отнася до всеки автомобил Volvo от своя страна обяви нулирането на наема за абонамент за своите автомобили през април.