Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai уволни тим шефа си във WRC

02.01.2019 14:16
Hyundai уволни тим шефа си във WRC

Андреа Адамо ще замени Мишел Нандан в ръководството на рали отбора

Мишел Нандан бе един от основателите на модерното спортно подразделение на Hyundai. 60-годишният специалист отговаряше за подготовката на базата в Алценау, както и за създаването на първия i20 WRC за сезон 2013.

За изминалите шест години Hyundai записа десет победи и на три пъти завърши на втора позиция в шампионата на конструкторите. Този сезон обаче корейците пропуснаха блестящ шанс да триумфират заедно с Тиери Нювил, което вероятно е провокирало ръководството на компанията да потърси промяна.

Андреа Адамо, който ще го замени, досега отговаряше за клиентските програми на Hyundai. i20 R5 не постигна желаните резултати и е далеч от нивото на лидерите в категорията – Skoda Fabia R5 и Ford Fiesta R5. За сметка на това i30 TCR направи истински фурор тази година в WTCR и грабна двете титли благодарение на Габриеле Таркуини и на Yvan Muller Racing.

Новият тим шеф е само една от промените, които Hyundai извърши, за да атакува титлата през 2019 година. Дългогодишният пилот на корейците Хейдън Падън бе освободен, а на негово място в отбора ще се включи деветкратният шампион Себастиан Льоб. Французинът ще дебютира с Hyundai още този месец на рали „Монте Карло”.

 

Коментари
comments powered by Disqus