Автомобилът се отличава с по-високо окачване, капак на двигателя от карбон Seibon
Асиметричният хечбек Hyundai Veloster се превърна в офроуд концепт Grappler, която ще бъде представен на 5-8 ноември в Лас Вегас на тунинг шоуто SEMA. С каква цел е построен прототипът, компанията не обяснява. Очевидно, за реклама на марката и забавление за посетители. Автомобилбът се отличава с по-високо окачване, капак на двигателя от карбон Seibon, сложна светотехника, компоненти от Borla и рали джанти от Metoda Race Wheels.
Засега има само едно изображение, което прилича на аматьорски рендер. Предните светлини са допълнени от мощен „полилей” на покрива от компанията Baja Designs. Заедно с багажника Thule има резервно колело в пълен размер. Там е монтирана и подвижна слънчева батерия от Goal Zero.
Сред предишните смели експерименти с Veloster, трябва да бъде отбелязан автомобилът Hyundai HND-12 Enduro (2015), който породи слухове за предстоящата версия за високопроходим хечбек, както и концепта Veloster C3 Roll Top (2012) със сгъваем мек покрив.
В салона е инсталирана предпазна клетка, монтирани са първокласни седалки Recaro и портативна електростанция Goal Zero, захранвана от соларен панел. Има комплект за първа помощ, голяма лопата и палатка Napier и всичко това е допълнение към оригиналните аксесоари на Hyundai. Няма нито дума за задвижването на Grappler. Един стандартен Veloster в Америка е оборудван с атмосферен 2,0 (149 к.с., 179 Нм с шестстепенна механична и автоматична трансмисия, както и четирицилиндров турбо агрегат 1,6 (204 к.с., 264 Нм) със седемстепенна роботизирана предавателна кутия. Турбо двигателят 2,0 (275 к.с., 353 Нм) с ръчна трансмисия е монтиран на „горещия “ Veloster N.