Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Vision T предвещава по-голям Tucson

16.12.2019 10:01

Габаритите: дължина - 4610 мм (+130), широчина - 2014 (+ 164), височина - 1704 (+49)

Докато новото четвърто поколение Hyundai Tucson приключва тестовете, публиката на изложението в Лос Анжелис обсъжда външния му вид от концепта Vision T. Може би най-интересни са габаритите на предстоящия кросоувър: дължина - 4610 мм (+130), широчина - 2014 (+ 164), височина - 1704 (+49), междуосие - 2804 (+134 мм). Следващият Tucson изпреварва Santa Fe и дори Palisade.

Главният дизайнер Санюп Ли използва термините „параметрична фантазия“ и „трансцендентално взаимодействие“. Казано по-просто, това означава интегриране на фарове в радиаторната решетка, както при новия седан Grandeur и концепта Le Fil Rouge, както и „грил“, набран от движещи се клетки.


Външният вид трябва да носи усещане за скорост и движение напред. Това се улеснява от дългия покрив и междуосието в комбинация с къси надвеси и в същото време „поразителен” контраст между гладки линии и нарязани ръбове.

Често от поредица грандиозни концепти се получават обикновени останки. Новият Tucson може да наруши тази „традиция“, защото дизайнерите на Hyundai-KIA вече са по-смели. Помним, че говореха, че новата Optima ще бъде повратна точка в стила. Резултатът е известен. И така, демо автомобилът Vision T има шанс да се трансформира в Tucson без сериозни загуби. Вярно, Люк Донкерволке обеща, че следващият Sportage ще бъде по-смел от новия Tucson ... И накрая да  отбележим: темата на плъгин хибрида, която бе представяше на салона, изобщо не беше разкрита.

Коментари
comments powered by Disqus