Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai започна тестове на спортния хечбек i20

10.05.2019 11:56

"Горещата" N-модификация на хечбека получава 1,6-литров мотор с 200 к.с. от Kia Ceed GT

Hyundai започна пътни тестове на "горещата " N-модификация на компактния хечбек i20. Първите шпионски снимки на тестовия прототип се появиха в мрежата.

За това, че Hyundai изпитва точно спортната версия на модела, говорят двойните накрайници на изпускателната система, пониженият пътен просвет, увеличените джанти, както и усилени спирачки с червени апарати.

Възможно е Hyundai i20 N да бъде оборудван с 1,6-литров турбо  двигател, който например на Kia Ceed GT генерира 200 к.с. Агрегатът ще работи в комбинация с шестстепенна механична или седемстепенна роботизирана трансмисия.

В момента Hyundai вече произвежда "гореща" версия на по-големия хечбек i30. Той е оборудван с двулитров четирицилиндров турбо мотор, който се предлага в две нива на мощността и с шестстепенна механична скоростна кутия. Базовата версия развива 250 к.с.. и 353 Нм въртящ момент. Хотхечът к може да се ускори от 0до 100 км/ч за 6,4 сек, а максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.

Топ версията на i30 N с двигател с 275 к.с. (353 Нм) ускорява до първите „сто” с 0,3 секунди по-бързо. Хечбекът се предлага с електронно заключване на диференциала и увеличени спирачни механизми.

Коментари
comments powered by Disqus