Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai завоюва 2,4% от европейския пазар през 2009

21.01.2010 10:58

През декември миналата година корейската компания Hyundai отново изпревари тенденциите на европейския пазар на нови автомобили, регистрирайки продажби с 27,4% повече тези за същия период на 2008-а при средна стойност на растеж за Стария континент от 16%.

Според публикуваните от ACEA (Асоциация на европейските автомобилопроизводители) данни с продадените през 2009-а 341 837 автомобила Hyundai отбелязва ръст от 26,6% за годината при спад в пазара от 1,6%.

Впечатляващият аванс пред общата тенденция увеличи пазарния дял на компанията в Европа на 2,4% (от януари до декември). За 2008-ма този показател бе 1,8%.

Най-значителен принос за успеха имат продажбите на моделите от i-гамата, към които особен интерес проявиха клиентите, възползващи се от scrappage-програмите в цяла Европа. През 2009-а са продадени с 86% повече i10 и 56% повече i30 от 2008-а, а с над 59 000 броя от новия модел i20 Hyundai постигна ръст от продажбите в B-сегмента с 30%.

„Условията за автомобилната индустрия несъмнено ще останат тежки и през 2010-а, но с обновяването на гамата си ние ще запазим тенденциите и ще надминем досегашните си успехи“, каза Алън Ръшфорт, вицепрезидент на Hyundai Motor Europe.

„Новият ix35, който влиза в продажба в първото тримесечие ще затвърди позициите ни в SUV-сегмента. По-късно тази година ще навлезем в един от най-интензивните си периоди, представяйки 10 нови модела и модификации, някои от които в нови за Hyundai сегменти в рамките на едва 13 месеца. Това ни дава увереност, че ще постигнем целите си.”

Коментари
comments powered by Disqus