Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

И други производители имат интерес към Формула 1

09.09.2022 11:04
И други производители имат интерес към Формула 1

Доменикали смята, че неяснотите около Porsche и Red Bull не са проблем

Мащабната промяна в техническия правилник за 2026 г. трябваше да вкара Porsche и Audi във Формула 1. На този етап обаче единствено инголщатци са потвърдили официално плановете си, докато уж сигурната заявка на Porsche става все по-малко вероятна. 

В края на юли се появи информацията, че процедурата по придобиване на 50% от екипа на Red Bull е стартирана и е въпрос на време сделката да бъде осъществена. Колкото повече време минава обаче, толкова повече различия се появяват между двете страни.

Red Bull не иска да губи независимостта си и гъвкавостта при вземане на решения, което ще е неминуемо при евентуално партньорство с голям производител като Porsche. Същевременно германците не желаят да участват във Формула 1 единствено като доставчик на двигатели, което изглежда на този етап е единствената опция, която би удовлетворила Red Bull. При това положение уж сигурната сделка може да пропадне и Porsche да остане извън борда. Въпреки това изпълнителният директор на Формула 1 Стефано Доменикали не се притеснява за бъдещето на шампионата.

„Мога само да кажа, че Porsche е интегрална част от групата, която дискутираше и продължава да дискутира правилата за новата задвижваща система, които влизат в сила от 2026 година“, коментира Доменикали преди началото на състезателния уикенд в Италия.

„Всички сме чели коментарите около Porsche и Red Bull, но от тях зависи какво ще бъде решението. И все пак вярвам, че Формула 1 е много привлекателна платформа. Има и други производители, които обсъждат с инженерните си екипи темата, но все още не искат да се показват на открито.“

Правилата за 2026 г. са достатъчно привлекателни и кандидати за участие в шампионата не липсват, смята Доменикали, който е категоричен, че Формула 1 може да се справи с всякакви сътресения.

„От наша страна притеснения няма. В последното споразумение „Конкорд“ настояхме само за едногодишно предупреждение за отборите и производителите, които желаят да напуснат Формула 1. Преди правилата бяха много по-стриктни.“

„Направихме тази промяна, тъй като смятаме, че сме достатъчно силни и стабилни, за да вървим спокойно напред. А и имаме достатъчно добри резервни варианти.“

„Днес, за разлика от преди, разполагаме с комбинация от отбори, производители и доставчици на двигатели от най-високо ниво. Ако се случи нещо, сме наясно какво трябва да направим“, завършва Доменикали.

Коментари
comments powered by Disqus