Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

И DTM тръгва по пътя на електричеството

07.11.2019 14:11

1000 к.с. и максимална скорост от 300 км/ч за футуристичните състезателни автомобили

ITR, промотърът на DTM, представи визията си за електрически шампионат, които да съпътства основните серии. На този етап става дума единствено за идеен проект, но при интерес е възможно футуристичната концепция да бъде реализирана.

В основата на проектошампионата са електрически туристически автомобили, които разполагат с 1000 к.с. и постигат максимална скорост от 300 км/ч. За сравнение настоящите представители в Class One разчитат на 600 к.с. и са ограничени приблизително до 200 км/ч.

Захранването ще бъде поверено или на батерия, или на водородна клетка.  Пистопът ще бъде задължителен също както в ДТМ сериите, но ще се изпълнява от „големи индустриални роботи”, които автоматично ще сменят гумите и ще осъществяват „презареждането” – смяната на батерията или на резервоара за водород.

„Това е амбициозен и иновативен проект”, коментира босът на DTM Герхард Бергер. „Трябва да гледаш смело напред, ако искаш да чертаеш бъдещето на моторните спортове и да предлагаш състезания с алтернативни системи, които да вдъхновяват феновете.”

„Очевидно е, че производителите, които имат интерес към моторните спортове, все повече се концентрират върху системите за алтернативно задвижване.”

Според ITR бъдещето на иновативния шампионат зависи от три фактора – техническа приложимост, финансова рентабилност и интерес от фенове, производители и спонсори. При наличието на трите условия проектът може да получи зелена светлина, но не и в близко бъдеще. На този етап организаторите на шампионата работят единствено върху въвеждането на хибридни модули, като това трябва да се случи през 2022 година.

 

Коментари
comments powered by Disqus