Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

И Екълстоун се влючи в интригата около отборните заповеди

30.05.2007 16:05

Според Бърни Екълстоун тимът на McLaren трябва да бъде наказан с отстраняване или отнемане на точки, ако разследването на ФИА потвърди предположенията за отборни заповеди към пилотите на “Сребърните стрели” по време на надпреварата в Монако през миналия уикенд.

ФИА стартира официално разследване относно победата на Фернандо Алонсо за Гран при на Монако, след като Люис Хамилтън непряко заяви, че е получил заповед да не атакува световния шампион. Младият англичанин призна, че е бил посъветван да намали темпото, но според ръководството на McLaren това е част от стратегията на тима. Ако ФИА потвърди, че става дума за отборна заповед, Екълстоун ще претендира за сурово наказание.

Екипът на Ferrari бе глобен с един милион долара, след като в Австрия през 2002 Барикело демонстративно позволи на своя тогавашен съотборник Михаел Шумахер да го изпревари в последната обиколка и да спечели надпреварата. Впоследствие Международната автомобилна асоциация забрани отборните заповеди.

“Не знам какво означават “отборните заповеди”. Едно обаче е ясно: ако са налице разпореждания от страна на ръководството в един екип и те оказват ефект върху класирането на двамата пилоти, ако те принуждават един от двамата да намали или да не прави опити за изпреварване, то това е в разрез със спортните правила”, коментира Екълстоун пред Daily Mail.

“Има вариант отборът на McLaren да бъде изваден от шампионата или да му бъдат отнети точки. Ако санкцията е само финансова, ефектът няма да бъде достатъчен”, продължава босът на Формула 1, който допълни, че е малко вероятно евентуалното наказание да се отрази директно върху Алонсо и Хамилтън. “Ако е имало нареждания от страна на ръководството, това означава, че вината е извън пилотите”.

От екипа на McLaren коментираха, че не се притесняват от разследването на ФИА тъй като става въпрос за стратегически ход и Международния спортен кодекс не е нарушен.

Цялата истерия около Гран при на Монако и заповедите от бокса на McLaren категорично е преекспонирана в медиите, особено във Великобритания, където Люис Хамилтън се радва на невиждана почит и уважение. Улиците на Монте Карло съвсем не са мястото, където двама съотборници могат да се състезават рамо до рамо, особено при положение, че шампионатът едва е започнал и конкурентните отбори дебнат всяка грешка.

Колкото и да няма опит във Формула 1 (а не в моторните спортове) Хамилтън едва ли би атакувал Алонсо дори и при положение, че Рон Денис бе останал безмълвен. Специфичното трасе не позволява изпреварвания, а и световният шампион има достатъчно умения, за да се справи с набезите от страна на младия англичанин, който надали би рискувал сигурната втора позиция с необмислени постъпки и много вероятното в този случай отпадане.

Факт е че Люис влезе по-рано в бокса от очакваното, което в случая гарантира първата позиция на Алонсо, но освен индивидуална, Формула 1 е и колективна надпревара, където стратегията на отбора има решаващо значение. Със сигурност Бърни Екълстоун и ФИА са наясно с този факт, но това ще си проличи през следващата седмица, когато Международната автомобилна асоциация ще излезе с официално становище по случая.

Коментари
comments powered by Disqus