Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

И Ferrari освободи техническия си директор

25.05.2011 11:44
И Ferrari освободи техническия си директор

Техническият директор на Ferrari Алдо Коста бе освободен от поста си след Гран при на Испания. Скудерията ще реорганизира ръководния екип с надеждата, че слабото представяне от началото на сезона ще бъде компенсирано със силни резултати през втората му половина.

Коста, който бе назначен на поста технически директор през 2007 г., ще остане в тима, но ще получи „нови отговорности в компанията“, като на този етап не е ясно точно какви. На първо време няма да бъде номиниран негов заместник, което изисква и някои корекции в ръководството на техническия департамент.

Бившият главен инженер на McLaren Пат Фрай ще е отговорен за подготовката на шасито, а производството ще бъде следено от Корадо Ланцоне. Лука Марморини остава начело в отдела за двигатели и електроника. И тримата ще отговарят директно пред тим-шефа Стефано Доменикали.

Корекциите в ръководната структура на Ferrari със сигурност са провокирани от слабите резултати на отбора. Фернандо Алонсо оглави колоната на старта на испанската Гран при миналия уикенд, но в крайна сметка трябваше да се задоволи с петото място на финала, на цяла обиколка зад победителя Себастиан Фетел. В класирането при тимовете Ferrari заема трета позиция, а Алонсо е пети при пилотите.

По-рано този месец и Williams също освободи своя технически директор Сам Майкъл, като причината е идентична - слабото представяне на отбора. Базираният в Гроув тим все още няма спечелена точка.

Коментари
comments powered by Disqus