VF-17 има тежката задача да надскочи своя предшественик
Haas направи зашеметяващ дебют миналата година и спечели 29 точки, за да изпревари Renault, Sauber и Manor в класирането при конструкторите. Сътрудничеството с Ferrari бе до голяма степен причината за успешното начало на проекта, но и страхотната работа на Ромен Грожан и целия американски тим.
VF-17 е вторият автомобил на Haas и отново ще разчита на двигателите на Ferrari, за да се бори регулярно за точки. Аеродинамиката обаче ще бъде от много по-голямо значение през новия сезон заради промяната в правилника и екипът на Haas явно не е пренебрегнал този факт.
Новият автомобил на американците прави впечатление с нестандартния еърбокс, чиято долна част е отворена, с носа, който е много сходен с този на Sauber, и с „акулската перка”, чийто заден край има допълнителен прорез навътре. Двата дефлектора зад предното окачване на нивото на отворите на радиаторните кутии също не са стандартно решение за останалите тимове.
Ромен Грожан отново ще води атаката на американския тим, който през настоящия сезон ще подсили пилотската си линия с Кевин Магнусен. Бившият пилот на McLaren и Renault ще замени Естебан Гутиерес, чието представяне миналата година разочарова на фона на резултатите на Грожан.