Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

И Porsche се завръща в Льо Ман

16.12.2020 12:29
И Porsche се завръща в Льо Ман

Германците ще участват с LMDh прототип в WEC и IMSA от 2023 г. нататък

Абсолютните рекордьори в “24-те часа на Льо Ман“ от Porsche обявиха официално, че се завръщат в състезанията по издръжливост. Германците участваха за последно в WEC през 2017 година, но заради „дизелгейт“ последваха примера на Audi и напуснаха шампионата.

И при завръщането си в WEC Porsche също копира стратегията на инглощатци. В края на миналия месец Audi потвърди, че ще работи по LMDh прототип, което се припокрива с избора на Porsche. Все още обаче не е ясно дали рекордьорите в „Льо Ман“ ще жертват за целта програмата си във Формула Е, както направи Audi.

Разработената съвместно от ACO, IMSA и ФИА LMDh категория използва LMP2 шаси за база, стандартна хибридна система и двигател с вътрешно горене на съответния производител. Тя позволява едновременно участие в Световния шампионат по издръжливост и в американския IMSA. Новите правила ще бъдат първоначално въведени в WEC през 2022 г., а през 2023 г. влизат в сила и отвъд Океана.

От Porsche все още не дават информация за LMP2 прототипа, който ще използват за база на LMDh автомобила си. Четири компании имат право да произвеждат LMP2 – Oreca, Ligier, Multimatic и Dallara, като прототипът на Oreca има съществено предимство спрямо останалите три шасита.

Програмата във водещата категория няма да се отрази върху GT активностите на Porsche през следващия сезон. Не е ясно обаче дали заводският тим ще продължи да функционира и през 2022 година.

Завръщaнето на Porsche в състезанията по издръжливост е поредната страхотна новина за ACO и WEC. Toyota и Scuderia Cameron Glickenhaus ще участват във водещата категория през 2021 г. с хиперавтомобил, а Signatech ще им прави компания с бившото LMP1 шаси на Rebellion. Хиперавтомобилът на Peugeot ще бъде готов през 2022 г., а година по-късно идва голямото завръщане на Audi и Porsche.

Коментари
comments powered by Disqus