Пиер Гасли пробва системата по време на сутрешната сесия на Силвърстоун
Ferrari вече тества няколко пъти halo системата за защита на кокпита, но за Red Bull това бе първи опит на разработеното първоначално от ФИА и Mercedes решение. През април австрийският тим демонстрира собствената си концепция, но вероятно Федерацията не е останала доволна от ограниченията й и е поискала от Red Bull да пробва и halo.
Отзивите от страна на австрийците обаче съвсем не са положителни. "Това съвсем не е елегантно решение на проблема, с който се опитваме да се справим", категоричен е босът на Red Bull Кристиан Хорнър.
"Бих предпочел да отделим повече време за развойна дейност и да свършим работата като хората вместо да бързаме да вадим нещо, което може да има отрицателни последици. Не съм фен на halo и ограниченията, които налага. Не бих гласувал в полза на тази система за момента."
ФИА планира системата за защита на кокпита да стане задължителна догодина. За целта обаче всички тимове трябва да дадат съгласието си, тъй като тя налага промяна в техническия правилник за следващия сезон.