Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

И Toro Rosso стартира проект “Акробатика”

06.01.2007 10:01

Финалните акорди на отминалата година във Формула 1 сякаш продължават да звучат отчетливо и в началото на 2007-ма. След разгорещените дебати относно коректността на екипите Super Aguri и Honda по време на тестовете в Барселона преди месец, Toro Rosso и Red Bull също са на път да проблематизират етиката в най-комерсиалното автомобилно състезание.

В края на ноември по време на тестовете в Барселона Super Aguri се появи на пистата с болиди, които съвсем откровено представяха характерното за Honda шаси, което се конфронтира с разпоредбите на ФИА за официалните състезания. В отговор на отправените критики към отбора изпълнителният директор Даниеле Аудето заяви, че тестовете са с цел единствено да се събере възможно повече информация за гумите Bridgestone и че проблематизираният преходен модел на шасито ще бъде заменен със самостоятелния проект SA07 през идния сезон. Спорната стратегия намери свои привърженици още в началото на 2007 година и то по един твърде безкомпромисен начин: Toro Rosso ще използва шаси на Red Bull благодарение на удачно интерпретиране на разпоредбите на ФИА.

Правилникът на най-комерсиалното автомобилно състезание забранява на даден отбор “Х” да продава своето шаси на тима “Y”. За да се измъкнат от тази рестрикция, Red Bull и Toro Rosso прехвърлят производството на шасито на компанията “Red Bull Technologies”, която не е част от споразумението “Конкорд” и съответно не е задължена да се съобразява с нормата да оборудва само един тим от Формула 1. Шаситата SR2 и RB3 ще представляват аналогични продукции, но независимо от това ще имат законово право да се включат в надпреварата през тази година – факт, в който е убеден и самият бос на Toro Rosso Герхард Бергер. Въпреки всичко последната дума остава у ФИА, която трябва да даде одобрението си за автомобила.

Първите тестове за новия болид на тима от Фаенца се очакват в началото на февруари.
Коментари
comments powered by Disqus