Производителят на бутикови спортни автомобили обяви, че MF4 и MF5 ще се сдобият с нови двигатели.
След като BMW прекрати производството на един от най-емблематичните мотори в своята история, а именно на петлитровия V10, Wiesmann също трябваше да коригира своето портфолио. MF4 и MF5 ще се сдобият с 4,4-литровия туинтурбо, макар и в две различни версии.
При MF4 максималната мощност ще бъде фиксирана на 300 кВт (407 к.с.), с които спринтът от 0 до 100 км/ч е постижим при налични 4,6 секунди, а пиковата скорост достига 291 км/ч. MF5 пък ще се сдобие с конфигурацията, която баварците използват за X5 M и X6 M, което означава гранични 555 к.с., ускорение до 100 км/ч от място за 3,9 секунди и максимална скорост от 311 км/ч. И всичко това срещу среден разход от 10,7 литра за 100 км пробег.
Новият двигател на MF5 е най-мощният, който компанията е използва някога за свой модел. Същевременно роудстърът MF3 ще запази досегашния си мотор, но модифициран, за да отговаря на стандарта Euro 5.