Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

i20 WRC е прекалено крехък, признават от Hyundai

11.10.2017 16:03
i20 WRC е прекалено крехък, признават от Hyundai

И тримата пилоти на корейците отпаднаха в Испания заради сходни повреди

Hyundai направи максимума, за да спре M-Sport по пътя към титлата при производителите. Андреас Микелсен се присъедини към титулярната тройка Тиери Нювил, Дани Сордо и Хейдън Падън, а за старта в Уелс корейците планираха участие с  цели четири автомобила. Тоталният провал в Испания обаче обезсмисли всичките им усилия.

Сордо и Микелсен отпаднаха по идентичен начин в събота след удар с един от бетонните блокове край пътя в събота, а Тиери Нювил ги последва в неделя при сходни обстоятелства. Това провокира тим шефът Мишел Нандан да признае, че вероятно i20 Coupe WRC не е достатъчно здрав и че екипът не се е справил добре при подготовката му.

„Трудно е да приемем, че трите ни автомобила спряха заради повреди в окачването, които бяха малко или много еднакви”, коментира Нандан за официалния сайт на WRC. „Имало е други подобни ситуации. Може би става дума за проблем, въпреки че когато удариш нещо, винаги има риск от повреда. Може би автомобилът ни е прекалено крехък.”

M-Sport се нуждае само от четири точки в предстоящите две състезания, за да извади и на теория Hyundai от битката за титлата. Тази ситуация отразява напълно показаното по отсечките, не крие тим шефът на корейците.

„Борбата за шампионската титла при производителите приключи за нас. За да станеш шампион, трябва да си перфектен в много отношения. Тук (в Испания) пропуснахме страшно много неща. Не заслужаваме да сме шампиони. Това е самата истина.”

Hyundai все пак има шанс да приключи победоносно сезона, ако Тиери Нювил направи чудото и навакса пасива от 38 точки спрямо лидера в шампионата на пилотите Себастиен Ожие. Ето защо всички сили в отбора ще бъдат насочени към белгиеца.

„В шампионата на пилотите има някаква надежда, въпреки че предимството на Себ е доста сериозно. Но възможността е налице и Тиери трябва да опита. Ще му помогнем да го направи”, завършва Нандан.

Коментари
comments powered by Disqus