Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Илиев и Кралев тестват на „Монца”

15.03.2008 20:03

Димитър Илиев и Пламен Кралев, които тази година ще карат в GT3 с екипа на Kessel Racing, взеха участие в официалните тестове в Италия този петък.

Два дни (13 – 14 март) пистата „Монца” бе домакин на GT евросериите, които се подготвят за началото на шампионата във Великобритания. Димитър Илиев и Пламен Кралев се включиха в програмата на Kessel Racing и завъртяха общо 68 обиколки зад волана на Ferrari F430 в рамките на трите сесии в петък. В началото на деня и двамата имаха проблеми с автомобила. По време на обедната почивка обаче екипът на Kessel отстрани час от тях, след което Митко и Пламен намериха място в средата на таблицата.

Сесия 1 

Първата сесия (10:05 - 11:20) затрудни максимално както Илиев, така и Кралев, които срещнаха сериозни пречки с подготвения от Kessel Racing Ferrari F430. Броени минути, след като излезе на пистата, Митко бе принуден да се върне в бокса, тъй като дифузьорът на неговия автомобил се откачи, а системата за превключване на скоростите дефектира. Екипът временно отстрани проблемите, което позволи на Кралев също да се включи в сесията. Само една обиколка по-късно обаче я прекъсна. Причината отново бе техническа – проблеми в скоростите и в мениджмънта на двигателя, който „застина” в режим 5000 об./мин.

„Малко съм разочарован от началото на първия официален тест”, коментира Митко по време на обедната пауза. „Още на втората обиколка падна дифузьор, появиха се много неприятни вибрации, а малко по-късно колата сама започна да превключва скоростите. Това са все неща, които дразнят и разсейват. Особено, когато става дума за напълно нов автомобил.”

Сесия 2 

Екипът на Kessel Racing се бе подготвил много по-добре за втората сесия (14:00 – 15:00). Настройките на тестовия автомобил отново куцаха, но въпреки това Митко и Пламен нямаха технически проблеми и завъртяха 27 обиколки. В деветата от тях Кралев спря хронометрите на 1:54.801 (близо с 4 секунди по-добро постижение от най-доброто време на Илиев сутринта). Този резултат им отреди десето място в общото подреждане за GT3 с изоставане от 1,7 секунди спрямо екипа на Martini Callawa с Corvette Z06R.

Сесия 3 

За финалната трета сесия (16:25 – 17:25) Илиев и Кралев смениха автомобила си. Пламен дори сложи нови гуми, но така и не подобри постижението, което записа по време на втория тур. „Колата е много нестабилна при спиране, сякаш спирачните апарати не сработват едновременно”, оплака се представителят ни във Ferrari Challenge. Обяснението на инженерите бе, че това Ferrari F430 е с много „по-джентълменски” настройки и не е подходящо за агресивния му стил на каране.

Митко също не бе доволен от автомобила, но в края на деня падна под 1:56 минути, което с оглед на малкото му опит и на изстиналата междувременно писта е повече от добро постижение.

На финала

В крайното класиране пилотите ни останаха на шестнайсета позиция. Най-добро време за цялата тестова сесия на "Монца" в клас GT3 регистрира тимът на Prospeed Compet с Porsche GT3 Cup S (1:53.066).

До началото на шампионата остава малко повече от месец. Митко Илиев не скри притесненията си от този факт и най-вече от ограничения километраж, който има зад волана на Ferrari F430 и в състезанията на писта. Кралев обаче бе оптимист. „Това е отборен спорт, екипът е важен”, заяви Пламен в края на деня. „Не видях нито една двойка, която да е по-добра от нашата. Факт е, че има по-силни състезатели като единици, но в повечето случаи техните втори пилоти дават много слаби времена. Знам, че може да се справим, ето затова съм щастлив. А нататък, каквото стане, това е.”

Първият старт от GT3 евросериите е на 20 април във Великобритания на пистата „Силвърстоун”.

Коментари
comments powered by Disqus