Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Инди 500: Втори успех за Франкити

31.05.2010 06:09 2
2
2571874738

Дарио Франкити с Dallara Honda спечели за втори път най-престижното автомобилно състезание в Съединените щати – 500-те мили на Индианаполис.

37-годишният шотландец доминира през цялото състезание, като бе лидер в 155 от общо 200-те обиколки на легендарния овал от 2 мили и половина. Пилотът на Chip Ganassi Racing потегли трети от най-външната страна на първа редица, но още в края на първата обиколка бе лидер, след като изпревари съотборниците в тима на Роджър Пенске Уил Пауър и стартиралият от първа позиция Елио-Кастро Невес.

Предишната победа на Франкити бе през 2007-а година, когато караше за тима на Майкъл Андрети. За шефа на тима Чип Ганаси това е трети успех, след победите на Хуан Пабло Монтоя преди 10 години и на Скот Диксън през 2008-ма.

Втори завърши победителят от 2005-а година Дан Уелдън от Англия, а трети Марко Андрети от САЩ. Страховита катастрофа стана в предпоследната обиколка, когато Майк Конуей се сблъска с Райън Хънтър-Рей. Болидът на Конуей излетя във въздуха при скорост от близо 300 км/ч и се разби в предпазната ограда на пистата. За щастие пилотът се отърва само със счупен десен крак.

 

 

Пълните резултати може да видите тук. Следващото състезание от календара на сериите Индикар е тази събота на овала от миля и половина в Тексас.

Коментари

admin
Пада под 300, защото средната скорост е около 360 км/ч за обиколка на овала. На края на двете прави достига 370, а в завоите е около 300. Като се вземе предвид забавянето при самия сблъсък, то скоростта, с която Конуей излетя трябва да е малко под 300 км/ч. Все още не съм видял официално черно на бяло с каква скорост е излетял или с каква сила се е ударил в загражденията. Най-важното обаче е, че Майк е добре, пък макар и със счупен крак. Всъщност това може би ще даде шанс на Томас "Бум-бум" Шектър да се прояви в следващите няколко овални състезания. Следващият старт е тази събота в Тексас.

анонимен
Как е излетял с близо 300 като никаде скоростта не пада под 350

comments powered by Disqus