Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Индикар: Сато подписа с KV Racing

18.02.2010 06:32
Индикар: Сато подписа с KV Racing

Такума Сато се завръща в състезанията с едноместни формули, но не във Формула 1, а в Индикар. Той ще кара в отбора на Кевин Калковен и шампиона в сериите CART Джими Васър - KV Racing.

Бившият пилот във Формула 1 остана без работа след като Super Aguri - последният отбор, за който се състезава, фалира по средата на сезон 2008. Името на Сато от дълго време се свързваше с място в Индикар поради топлите връзки на пилота и доставчика на двигатели за всички отбори Honda. През миналата година японецът бе на гости именно на Honda по време на състезанието „500-те мили на Индианаполис”.

След този момент се очакваше, че Сато ще кара за тогавашния проектоотбор на своя бивш спортен директор в тима от Формула 1 на Honda Жил де Феран, като дори бразилецът неведнъж споменаваше за подобна възможност. В крайна сметка Де Феран не успя да намери спонсори, отказа се от идеята за свой тим и се съюзи със съществуващия Luczo Dragon Racing, за който кара бразилецът Рафаел Матос.

След като пропадна и последната възможност Сато да се върне във Формула 1, той насочи вниманието си към Северна Америка.

„Много се вълнувам от предстоящия ми сезон в Индикар. Много ми липсваха състезанията през миналата година и нямам търпение да се върна в кокпита за това ново предизвикателство”, каза Сато.

33-годишният японец има зад гърба си 92 състезания във Формула 1 за отборите на Jordan, BAR и Super Aguri между 2002 и 2008 г. Най-доброто му класиране е третото място в Гран при на САЩ през 2004 г. През тази година той отново ще се състезава на пистата „Индианаполис”, но този път на овалната й конфигурация в края на месец май.

През миналата година за KV Racing се състезаваше бразилецът Марио Мораеш, а в шест състезания с тима караше и канадският ветеран Пол Трейси. Очаква се през този сезон KV Racing отново да има двама пилоти за целия сезон, като вероятното второ попълнение ще е венецуелецът Ернесто Визо.

Текст: Десислав Григоров

Коментари
comments powered by Disqus