След успехите си в САЩ и Русия японската марка, собственост на Nissan, събра увереност и обяви официално намренията си да изгради своя търговска мрежа в Европа. Продажбите ще започнат към края на 2008.
Европейският ръководител на Infiniti Джим Райт изрази амбициите и смелостта си да се изправи на чужд терен срещу конкуренти като Mercedes, BMW и Audi. Тъй като продажбите на тези марки остават недостижими, дъщерната фирма на Nissan ще насочи усилията си към създаване на необичайна атмосфера в своите представителства и ще залага на безупречен сервиз. Някои от глезотиите включват изпращане на служител при собственика, който изцяло поема откарването на автомобила до сервиз и неговото обслужване.
Дилърите на Nissan също ще бъдат удостоени с привилегията да предлагат моделите на Infiniti, но предпоставка за това остава подсигуряването на ексклузивни условия за клиентите.
Всички клонове на компанията ще бъдат управлявани централно от Infiniti Europe в Швейцария, а фирми-вносители за всяка отделна държава няма да бъдат назначавани.
Целта на Infiniti е през 2013 година всяко представителство да сключва минимум 500 договора за продажба годишно и по този начин да реализира печалба. Колегите на Джим Райт са обнадеждени от постигнатите резултати в Русия, където марката се предлага от 2006 година и междувременно е успяла да продаде около 7 000 автомобила.