На автосалона в Женева ще бъдат представени първите три модела на японската марка, която официално навлиза в Европа – класическият седан G37, неговата двуврата спортна версия, както и компактният SUV EX37.
Infiniti EX37: Всъдеход от ЯпонияВисокопроходимият EX съчетава каросерия на кросоувър с типичната за всеки SUV мощна ходова част, елегантния силует на двуврато купе, луксозния салон на лимузина и впечатляващия агрегат на спортен автомобил. 3,7-литровият V6 генерира 310 к. с. и 350 Нм максимален въртящ момент, които разпределя между четирите колела посредством седемстепенен автоматик.
Стандартна част от обзавеждането са програмата за стабилност ESP, електронния блокаж на диференциала, интелигентното двойно предаване, електронното разпределение на спирачното усилие, спирачният асистент, както и системата за предотвратяване на сблъсък. В екстериора от друга страна изпъкват 18-цоловите алуминиеви колела и устойчивото на надраскване лаково покритие.
Infiniti G37: Още един претендент в средния клас
Концепцията на G37 е класическа – динамичен седан със задно предаване и 3,7-литров шестцилиндров мотор, куплиран с шестстепенна механична или седемстепенна автоматична трансмисия. Опционално могат да бъдат поръчани задвижване на четирите колела, както и специална концепция за управление, ангажираща всички колела при завиване. Стандартни за G37 са биксеноновите светлини, безключовото палене, асистентът за паркиране и др.
Infiniti G37 Coupе: За най-екстравагантните
Представеното в Ню Йорк купе притежава спортно-елегантен кокпит, покрит с тъмна кожа. Екстериорът пък е типично американски – заоблен преден капак, къси надвеси, хромирана предрадиаторна решетка с напречни ламели и ръбати LED-светлини. Отпред работи 3,7-литров V6 с мощност от 335 „коня” и 366 Нм максимална тяга. Четирите колела тласкат автомобила напред благодарение на механична предавателна кутия с шест скорости или автоматик със седем предавки.
Ходовата част, кормилната уредба, спирачките и аеродинамиката на G37 са нагодени към европейските изисквания, а предният капак е оборудван със система, щадяща тялото на пешеходеца при евентуален удар.