Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Infiniti QX60 подгрява интереса преди премиерата

02.06.2021 16:17

Автомобилът няма да получи двулитров турбо двигател от QX50

Крайно време е кросоувърът Infiniti QX60 да придобие наследник. Вече е показано петото поколение на съплатформения модел Nissan Pathfinder, но първокласният роднина не бърза да се разкрие пред обществеността. Но стана официално е известно, че автомобилът няма да получи двулитров турбо двигател с променливо съотношение на компресия от QX50. Поне засега. Вместо това новият модел ще получи стария атмосферен V6 3.5 с 299 к.с. (366 Нм). Тягата към колелата в новото поколение ще преминава през деветстепенна автоматична ZF трансвисия, а не вариатор.

Комплектът е логичен, когато се вземе предвид идентичното оборудване на Nissan, но двигателят там остана естествено по-скромен - 288 к.с. (351 Нм). Каросерията на кросоувъра все още е покрита с камуфлаж, въпреки че векторът на разработката е ясен от есенната концепция на монографията Infiniti QX60 - не смятаме, че серийната модификация ще предизвика още изненади.

Отбелязва се, че автомобилът преминава финални тестове и ще бъде представен съвсем скоро. Отне над хиляда часа и над сто хиляди мили тестове за американския клон на марката в Аризона, за да се калибрира трансмисията. Автомобилът дори посети Калифорнийската долина на смъртта, където агрегатите бяха тествани при температури на въздуха над 50 градуса.

Основната задача на специалистите, работещи по новия QX60, е да подобрят комфорта на водача и пътниците. Въпросът тук е не само в специалните настройки на трансмисията, но и в такива дреболии, като например избора на оптимален материал за уплътненията на прозореца. На Infiniti скоростната кутия е оборудвана с активни опори, които ще намаляват вибрациите, а удълженият диапазон на предавателните числа ще повлияе положително не само на комфорта, но и на динамиката и икономията на гориво. Управлението на уреда чрез проводник ще освободи малко място в кабината. Например до предавателния лост има блок за управление на режима на шофиране - има пет от тях: стандартен, икономичен, снежен, спортен и персонализиран. Имайте предвид, че Nissan е лишен от персонализация, но има опции за пясък, кал и теглене.

Новото поколение Infiniti QX60 ще се продава преди края на годината.

Коментари
comments powered by Disqus