Моделът е първият автомобил на марката, който има нови системи за подпомагане на водача
Японската компания Infiniti започна серийно производство на рестилизирания седан Q50. Сглобяването на автомобила се извършва в завода в Точиги, Япония. Първите бройки ще бъдат изпратени за пазара в Съединените щати и Канада. Продажбите на новия модел ще стартират това лято, по-късно реализацията на седана ще започнат и в други страни.
Премиерата на актуализирания Infiniti Q50 се състоя по време на автомобилното изложение в Женева през март тази година. Моделът получи промени в интериорния и екстериорния дизайн и стана първият автомобил на японската марка, който е оборудван със системата ProPILOT Assist - основа за бъдещата автономна технология.
ProPILOT Assist се състои от система за пряко адаптивно управление , която включва следване на лентата на движение, интелигентен круиз контрол, система за контрол на разстоянието, системата за предотвратяване на сблъсък, система за оповестяване на автомобили в слепите зони, система за предупреждение при напускане на лентата на движение, система за фронтално спиране при евентуален сблъсък и система за предупреждение за произшествия с пешеходци. ProPILOT не може да поеме функциите на водача, но тя трябва да помага да направи управлението на автомобила по безопасен начин.
Нивата на оборудването на седана сега са обозначени така: Pure, Luxe, Sport и Red Sport 400. Последните два се отличават с различна предна броня с по-големи въздухозаборници и спойлер. Версията Red Sport 400 получава две двойки накройници на изпускателната система и двуцветен заден дифузор, боядисан по същия начин, както и страничните огледала на автомобила.
В интериора на Q50 японците използват нови по-висококачествени материали. Модификацията Red Sport се различава от другите с червени шевове и хромирани детайли в дизайна на арматурното табло, елементи от черен матов хром на вратите и черен таван.
Автомобилът получава нова мултимедийна система на Infiniti InTouch Services, която се управлява с помощта на два цветни сензорни екрана (с диагонал съответно осем и седем инча). Системата представя на горния екран най-популярните приложения и функции, а останалата част от съдържанието се показва на долния дисплей.
Двигателната гама на новия модел влизат 3,0-литров агрегат с мощност 405 к.с., както и 2,0-литров мотор с мощност 211 конски сили. По избор клиентът може да притежава автомобила със задно или със задвижване на четирите колела.