Южнокорейският автомобилен производител е 39-ият по стойност бранд в света според най-новото проучване на специализираната в областта компания Interbrand
• Hyundai Motor се изкачи на 39-о място в годишната анкета на Interbrand за стойността на брандовете
• Hyundai Motor е най-челно класиралата се корейска автомобилна компания и седма от всички в индустрията
• Стойността на бранда нарасна на $11,3 млрд., с 8,5% повече от 2014-а
Hyundai Motor е 39-ият по стойност бранд в света според най-новото проучване на специализираната в областта компания Interbrand.
Стойността на бранда е нараснала с 8,5% от миналата година до $11,3 млрд. Корейската компания е 7-а от индустрията. За последното десетилетие стойността на Hyundai Motor е нараснала с над $7 млрд. и с 36 места сред най-големите брандове на планетата.
В период на много промени и емоционален маркетинг, Hyundai Motor наложи значително повече разпознаваемостта на бранда сред клиентите. Компанията се наложи в сфери като култура, спорт и корпоративна социална отговорност с качествените си продукти.
“Въпреки хиперконкурентната среда, Hyundai успя да подсили глобалното си присъствие чрез много рафинирани продукти”, коментира Майк Роча, Global Brand Valuation Director, Interbrand .
“За 2015 г. нашата посока на модерен премиум стана по-очевидна и по-вълнуваща. Гледайки към бъдещето, централна роля ще играе предефинирането на мобилността и оформянето й с човешко сърце. Искаме да се превърнем в компания, която държи не само на автомобилите, които прави, а и на това, на което държи“, коментира Уон Хонг Чо, отговарящ за маркетинга в Hyundai Motor.
Фокусирайки се върху абсолютното удовлетворение на клиентите, наскоро Hyundai Motor цифровизира продажбения процес и изследва нови начини за комуникиране с клиентите, с които да се превърне в ценен партньор в живота им.
Дизайнерски ориентираните автомобили с премиум качество отчитат посоката, в която пое компанията – модерен премиум, а новата идентичност Global Dealer Space Identity осигурява максималното брандово усещане във всеки един етап от клиентското приключение.
Класиране на Hyundai Motor през последното десетилетие (Interbrand):
Година общо класиране стойност на бранда (млрд. долара)
2015 39 11,3
2014 40 10,4
2013 43 9,0
2012 53 7,5
2011 61 6,0
2010 65 5,0
2009 69 4,6
2008 72 4,8
2007 72 4,5
2006 75 4,1
Топ 10 на автомобилните компании през 2015
Компания стойност на бранда (млрд. долара)
1 Toyota 49,0
2 BMW 37,2
3 Mercedes-Benz 36,7
4 Honda 22,9
5 VW 12,5
6 Ford 11,5
7 Hyundai 11,3
8 Audi 10,3
9 Nissan 9,0
10 Porsche 8,0
Класирането на Interbrand се определя от финансовия баланс на компаниите, комбиниран с маркетинговите дейности и потенциалната печалба.