Французите си партнират с автомобилното списание Intersection в създаването на уникална концепция, базирана на модела C6.
Автомобилът, който ще обикаля автосалоните през следващите няколко месеца, наречен C6 Office, е предназначен за работохолици, които не могат да живеят и минута без офиса си. Изцяло черният интериор на C6 всъщност представлява офис на колела, предлагайки някои доста оригинални дизайнерски решения. Списъкът с екипировката на Intersection C6 включва аудио-система Kenwood, подготовка за инсталиране на мобилна инсталация Blackberry, бутилка шампанско Krug, както и сервиз с елегантни чаши на Fauchon. Сребристите елементи в кокпита са подготвени от компанията Christofle, а финишът на салона е извършен от "часовникаря" Navitec. По-голяма част от повърхността на интериора е покрита с кожа и алкантара.