Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Интригата остава. Но за четвъртото място

20.01.2007 19:01

Феноменалният дебют на C4 WRC и блестящото представяне на Себастиен Льоб и Дани Сордо през първите два дена на Рали Монте Карло сякаш обезсмислиха съботното състезание. Бе повече от ясно, че Себ отново ще бъде на върха, а благодарение на Сордо фирменият отбор на Citroen ще запише дубъл още на старта на сезона. За щастие обаче Крис Аткинсън и Мико Хирвонен се погрижиха за интригата, която се разрази в борбата за четвъртото място.

След девет етапни успеха пилотите на C4 WRC успокоиха бясното темпо и логично заложиха на сигурността. Първият, който наруши хегемонията на френския производител, бе Крис Аткинсън. Младият състезател на Subaru бе най-бърз при първото преминаване на “Сен Боне” и отново доказа, че се чувства изключително комфортно на Рали Монте Карло. Мико Хирвонен обаче определено не беше доволен от петото място във временното класиране и натисна сериозно своя Focus WRC. Резултатът бе мигновен и още на единадесетия скоростен етап BP-Ford записа първия частичен успех. Въпреки това Крис запази четвъртата позция, но авансът му бе само 8,9 секунди. Последва втори удар на младия финландец и след дванадесетата скоростна отсечка той заслужено измести конкурента от Subaru.

Нехарактерните атмосферни условия за това време на годината в региона бяха причина за сериозни проблеми с избора на гуми. В действителност избор нямаше, защото повечето от състезателите разполагаха единствено с меки и трябваше да се примирят с този факт. Аткинсън, който изначално имаше трудности в това отношение, тъй като Subaru използваше за първи път BFGoodrich, призна, че по време на дванадесетия етап се е справял трудно с контрола на своята Impreza WRC. Именно неудачите на Крис позволиха на Мико да дръпне с 9,3 секунди при второто преминаване на “Лабати Д’Андор”. Австралиецът съвсем не се бе отказал от борбата и отново спечели “Сен Боне” и четвъртата позиция във временното класиране. Финалният удар обаче нанесе Мико Хирвонен по време на последния етап за деня, когато изпревари с 8 секунди своя пряк конкурент и възвърна престижното четвърто място.

Краят на днешния ден бе за Мико, но преднината на финландеца преди последния състезателен участък е само 8 десети – отлична предпоставка за един наистина напрегнат супер-специален етап на пистата в Монако.

Временно класиране преди последния етап на Рали Монте Карло:

 1 С. Льоб Citroen C4 WRC - 3:08:36.2
 2 Д. Сордо Citroen C4 WRC - 3:09:07.3 (+31.1)
 3 М. Грьонхолм Ford Focus RS WRC - 3:09:59.8 (+1:23.6)
 4 М. Хирвонен Ford Focus RS WRC - 3:11:04.8 (+2:28.6)
 5 К. Аткинсън Subaru Imreza WRC - 3:11:05.6 (+2:29.4)
 6 П. Солберг Subaru Imreza WRC - 3:11:42.2 (+3:06.0)
 7 Т. Гардемайстер Lancer WR05 - 3:12:14.5 (+3:38.3)
 8 Я. Копецки Skoda Fabia WRC - 3:13:12.6 (+4:36.4)

Коментари
comments powered by Disqus